DE BEREN

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een reservering of een bestelling? Stel deze direct aan het betreffende restaurant of bezorgrestaurant. Daarnaast hebben we de veelgestelde vragen hieronder alvast voor je op een rijtje gezet, staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan contact met ons op via het contactformulier!

VRAGEN OVER DE BEREN BEZORGRESTAURANTS

Ik heb een vraag over mijn bestelling

1. Hoe plaats ik een bestelling?
Ga naar www.beren.nl/bestel en vul jouw postcode in. Je komt vanuit hier meteen in het bestelmenu. Je kunt ook telefonisch bestellen, de telefoonnummers van de vestigingen vind je via www.beren.nl/vestigingen.


2. Hoe wordt mijn bestelling bevestigd?
Een bevestiging van je bestelling ontvang je op het door jou opgegeven e-mailadres. Niks ontvangen? Kijk even in je ‘ongewenste e-mail box’ of de bevestiging hier is blijven steken. Twijfel je toch? Neem even telefonisch contact op met de vestiging. De telefoonnummers van de vestigingen vind je via www.beren.nl/vestigingen


3. Ik heb geen bevestiging ontvangen, gaat dit wel goed?
Wanneer je na je bestelling een ordernummer hebt gekregen is je bestelling succesvol afgerond. Kijk even in je ‘ongewenste e-mail box’ of de bevestiging hier is blijven steken. Twijfel je toch? Neem even telefonisch contact op met de vestiging. De telefoonnummers van de vestigingen vind je via www.beren.nl/vestigingen


4. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Bel hiervoor zo snel mogelijk naar de vestiging waar je een bestelling hebt geplaatst, het telefoonnummer vind je terug in de bevestigingsmail. Bespreek duidelijk met de vestiging hoe de betaling wordt opgelost. Kun je de bevestigingsmail niet vinden? De telefoonnummers van de vestigingen vind je ook via www.beren.nl/vestigingen


5. Er zit geen bezorgrestaurant in mijn omgeving, kan ik dan niet bij De Beren bestellen?
Zit er geen bezorgrestaurant in de buurt? Helaas kunnen we jouw bestelling dan niet bij je bezorgen. Je bent altijd welkom om je bestelling af te halen bij één van onze andere vestigingen of in één van onze restaurants.

Ik heb een vraag over bezorgen en/of afhalen

1. Hoe lang is de bezorgtijd?
De bezorgtijd is grotendeels afhankelijk van de drukte bij de vestiging. In de bevestigingsmail ontvang je de geschatte bezorgtijd van jouw bestelling. Gemiddeld duurt het 30-45 minuten voordat deze bij je is. In sommige gevallen – wanneer het erg druk is – kan dit helaas wat langer duren. Wanneer je van tevoren een ‘tijdsbestelling’ hebt geplaatst, kun je deze met een marge van 15 minuten voor en na de ingevulde tijd bij je thuis verwachten. 


2. Vanaf welk bestelbedrag bezorgen jullie?
Wij bezorgen vanaf een minimaal bestelbedrag van € 9,50.


3. Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
De bezorgkosten bedragen € 2,50 per bestelling. Bestellingen vanaf € 60,00 worden gratis bezorgd.


4. Waar kan ik mijn bestelling afhalen?
Bij het invoeren van je postcode krijg je automatisch de dichtstbijzijnde vestiging te zien, wanneer je kiest voor afhalen is dit tevens de vestiging waar jij je bestelling kunt afhalen.


5. Mijn bestelling klopt niet, wat nu?
Heb je iets anders geleverd gekregen dan je hebt besteld of mis je iets uit je bestelling? Bel dan even naar de desbetreffende vestiging zodat zij je een passende oplossing kunnen bieden. De telefoonnummers van de vestigingen vind je via www.beren.nl/vestigingen

Ik heb een vraag over de betaling

1. Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je (online) bestelling op de volgende manieren betalen. Wij geven bij bezorgorders te allen tijde de voorkeur aan iDEAL betalingen i.v.m. de veiligheid van onze maaltijdbezorgers.


De betaalwijzen zijn:


  • Contant (alleen bij afhalen)
  • iDEAL
  • PIN (alleen bij afhalen)
  • De Beren cadeaukaart
  • AMEX


 2. Mijn betaling lijkt te zijn mislukt, wat nu?
Het kan zijn dat je betaling wordt onderbroken. Denk je dat deze is mislukt? Check even of je een bevestigingsmail van je bestelling hebt ontvangen. In deze mail staat of de bestelling goed bij ons is aangekomen en hoe deze is betaald. De bevestigingsmail wordt direct na het verwerken van de betaling verstuurd. De betaling moet even worden verwerkt door de bank, dus wacht minstens 10 minuten. Heb je hierna nog geen bevestigingsmail ontvangen? Neem contact op met de vestiging waar je hebt besteld of de bestelling en betaling goed zijn doorgekomen.


3. Hoe kan ik gebruik maken van een De Beren cadeaukaart?
Bij het afrekenen krijg je de optie om het nummer van jouw De Beren cadeaukaart in te vullen. Wanner er een bedrag overblijft kun je dit betalen met één van de overige betaalmiddelen. Een overgebleven saldo blijft op de kaart staan voor een volgende bestelling.


4. Wat is het saldo van mijn De Beren cadeaukaart?
Heb jij een De Beren cadeaukaart ontvangen? Het saldo check je op de ‘over ons’ pagina op de saldochecker onder het kopje ‘De Beren cadeaukaart’.

Ik heb een vraag over mijn De Beren account

1. Waar kan ik een Berenaccount aanmaken?
Klik rechtsboven op ‘log in’. Hier kun je inloggen wanneer je reeds een account hebt. Heb je deze nog niet? Klik dan onderin op ‘Maak er dan hier een aan!’, en registreer jezelf als consument!


2. Is een account verplicht om te bestellen?
Nee, het aanmaken van een account is niet verplicht, wel heel handig! Je kunt je favoriete maaltijden ook bestellen zonder account.


3. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Heb je al een Berenaccount, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik op ‘wachtwoord vergeten’ en vul hier je e-mailadres in. Je ontvangt een e-mail met daarin de mogelijkheid een nieuw wachtwoord in te stellen.

Ik heb een vraag over De Beren bezorgrestaurants

1. Wat is het verschil tussen een bezorgrestaurant en een restaurant van De Beren?
Bij een bezorgrestaurant kun je jouw maaltijd laten bezorgen of komen afhalen. Wil je liever ter plekke genieten van de lekkerste gerechten? Dan kun je terecht in één van onze restaurants. De twee formules hebben op zich zelf staande vestigingen, het eten van de bezorgrestaurants wordt dus niet geleverd vanuit de restaurants.


2. Waar kan ik terecht met een vraag, klacht of opmerking?
Na iedere bestelling ontvang je van ons een mail waarin je jouw Berenbeleving kunt beoordelen. Wanneer je jouw Berenbeleving deelt maak je tevens kans op een cadeaukaart t.w.v. 50 euro! Heb je een specifieke opmerkingen, vraag of klacht over je bestelling? Deze kun je telefonisch of per e-mail direct aan de vestiging kwijt. De gegevens van de vestigingen vind je via www.beren.nl/vestigingen. Heb je een algemene vraag of opmerking, mail ons dan op: [email protected]. We doen ons uiterste best om z.s.m. te antwoorden.


3. Hoe gaat De Beren om met mijn privacy en cookies?
In de footer kun je ons beleid omtrent AVG en cookies vinden.


4. Hoe kan ik De Beren bezorgrestaurants bereiken?
Al onze vestigingen zijn zeven dagen per week geopend en kun je tijdens openingstijden telefonisch of per e-mail bereiken. De contactgegevens vind je op de vestigingspagina op onze website.


5. Ik heb een allergie en/of intolerantie. Waar kan ik de allergenen informatie vinden?
De informatie over de allergenen vind je terug via de PDF in de footer. Twijfel je alsnog of is er iets niet helemaal duidelijk? Stuur ons gewoon even een e-mail, bel even of stuur een bericht via social media. Dan kunnen wij dit direct voor je oppakken en nazoeken.


VRAGEN OVER DE BEREN RESTAURANTS

Ik heb een vraag over eten bij De Beren

1. Serveren jullie ook lunchgerechten?
Bijna alle De Beren restaurants serveren ook lunchgerechten. Ga naar het dichtstbijzijnde De Beren restaurant bij jou in de buurt en bekijk de openingstijden.

Ik heb een vraag over een reservering

1. Hoe maak ik een reservering? 
Ga naar het De Beren restaurant bij jou in de buurt. Hier kun je direct een reservering plaatsen. 

2. Ik wil mijn reservering annuleren. Hoe doe ik dit? 
In de reserveerbevestiging vind je een link waarmee je de reservering kunt annuleren. 

Ik heb een vraag over mijn dieetwensen/allergiën

1. Serveren jullie ook vegetarische gerechten? 
Wij serveren vegetarische gerechten. Bekijk onze menukaart welke vegetarische gerechten er op de kaart staan. 

2. Serveren jullie ook glutenvrij eten?
Bekijk onze allergenenkaart om te zien welke gerechten gluten bevatten. Deze vind je op de menupagina

Ik heb een vraag over De Beren Cadeaukaart

1. Welke cadeaukaarten accepteren jullie?
Wij accepteren de volgende cadeaukaarten:


  • De Beren Cadeaukaart
  • Restaurantcadeaukaart
  • VVV Cadeaukaart & VVV Lekkerweg
  • One4all cadeaukaart

2. Wat is het saldo van mijn De Beren cadeaukaart? 
Heb jij een De Beren cadeaukaart ontvangen? Het saldo check je op de 'over ons' pagina op de saldochecker onder het kopje 'De Beren cadeaukaart'. 

Ik heb een algemene vraag over De Beren restaurants

1. Hebben jullie een vertaling van de menukaart? 
In al onze vestigingen is een Engelse menukaart aanwezig. En bij sommige vestigingen is er ook een Duitse menukaart aanwezig.


2. Ik wil graag werken bij De Beren, waar kan ik me aanmelden?
Als je bij ons wilt solliciteren, kun je terecht op www.beren.nl/werkenbij of natuurlijk een e-mail sturen naar de betreffende vestiging. 


3. Wat zijn de openingstijden? 
De openingstijden verschillen per vestiging. Ga naar het dichtstbijzijnde restaurant bij jou in de buurt en bekijk de openingstijden. 

STAAT JOUW VRAAG ER NIET TUSSEN?

Voor overige vragen kun je gebruik maken van het contactformulier via de onderstaande knop. Heb je een klacht? Vul dan het klachtenformulier in. We zullen deze tijdens kantoortijden voor je in behandeling nemen.

Bestel Reserveer